Rohkem infot laenamise ja personaalse laenukonto kasutamise kohta.
Personaalne laenukonto. Mis see on ja millal ning kuidas saan seda kasutada?
-
Mis on personaalne laenukonto ja kui palju saan ma sealt võtta laenuks raha?
Sinu personaalne laenukonto on justkui virtuaalne krediitkaart, mida saad kasutada olemasolevas
mahus siis, kui Sa seda vajad.
Laenukonto avamine ja selle omamine ilma kasutusel oleva laenusummata on tasuta, mingeid
kontohaldustasusid ei rakendata.
Creditstari kliendina saad oma personaalset laenukontot kasutada kuni 5000 euro ulatuses. Täpsem
kasutusele võetav laenusumma vajab eraldi taotlemist.
-
Soovin avada personaalse laenukonto. Millised tingimused peavad olema selleks
täidetud?
Personaalse laenukonto avamiseks pead olema Eesti vabariigi kodanik või omama Eestis alalist
elamisluba. Ühtlasi pead olema vähemalt 18 aastane. Konto avamine on tasuta.
-
Olen avanud personaalse laenukonto. Millised tingimused peavad olema täidetud, et
võtta sealt kasutusele laenusumma?
Kui soovid taotleda laenukonto kasutamist, ei tohi Sul olla aktiivseid võlgnevusi Krediidiinfos.
Esmakordse taotluse puhul pead sooritama digitaalse isikutuvastuse või allkirjastama isikutuvastusankeedi
Creditstari ID-punktis – kas Omniva (Eesti Post) kontorites või Creditstar Estonia ASi esinduses.
-
Mis ajahetkel saan taotleda personaalse laenukonto kasutamist?
Laenukonto kasutamise taotluse saad esitada ööpäevaringselt. Võid esitada esmase taotluse
koheselt koos oma personaalse laenukonto avamisega või avada
konto varem ning taotleda selle kasutamist siis kui parajasti vaja. Taotlusi vaadatakse läbi
meie lahtioleku aegadel E-P 9:00-21:00.
-
Kuidas näeb välja laenukonto kasutamise taotlusprotsess?
Laenukonto kasutamiseks peab Sul olema avatud personaalne laenukonto meie veebilehel www.creditstar.ee.
Tasuta konto avamine on meie veebilehel põimitud laenukonto esmakordse kasutamise taotlusega, mis kõik
kokku ei kesta kauem kui 10 minutit. Esmakordselt taotlust vormistades pead sooritama digitaalse
isikutuvastuse või allkirjastama isikutuvastusankeedi Creditstari ID-punktis – kas Omniva (Eesti Post)
kontorites või Creditstar Estonia ASi esinduses.
Kui juba omad laenukontot ja oled sealt varem võtnud kasutusele laenusumma, siis pead lihtsalt täitma
taotluse. Näiteks valides endale sobiva laenusumma ja perioodi kohe meie veebi esilehelt.
Edasine protsess võtab aega vaid mõned minutid.
-
Millal laekub raha minu pangakontole?
Creditstar Estonia AS-il on arvelduskontod kõikides suuremates Eestis tegutsevates pankades, seega kanname positiivse otsuse korral krediidisumma Sinu pangakontole suure tõenäosusega pangasisese maksena. See laekumine ei võta üldjuhul kauem kui 15 minutit, kuid võib siiski sõltuda erinevates pankades kehtivatest tingimustest.
Erinevad toimingud seoses personaalse laenukonto kasutamisega
-
Miks ei aktsepteeritud minu laenusumma saamise soovi / laenukonto kasutamise
taotlust, kuigi esitasin selle oma konto vaba jääksumma piires?
Üldjuhul saavad kõik kliendid kasutada oma personaalset laenukontot Creditstari laenukonto
olemasolevas mahus ja vastavalt esitatud taotlusele. Siiski teostame
iga taotluse puhul eraldi maksevõimekuse kontrolli, mille hulgas on näiteks Krediidiinfo
võlgnevuste päring. Kui me ei aktsepteerinud Sinu laenukonto
kasutamise taotlust, siis see tähendab, et kahjuks ei vastanud Sa hetkel meie laenuväljastamise
põhimõtetele. Saad sellises olukorras lisainfot,
kui võtad ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kas ma saan võtta oma laenukontolt kasutusele täiendava laenusumma enne kui juba
kasutusel olev laenusumma on graafikujärgselt tagasi makstud?
Saad iga kell esitada taotluse laenukonto täiendavaks kasutamiseks oma vaba jääksumma ulatuses,
mida näed kui logid www.creditstar.ee lehel sisse
oma kasutajakonto andmetega. Täpsem kasutusele võetav lisasumma vajab eraldi taotlemist.
-
Kui soovin laenukontolt lisaraha, pean tasuma juba kasutusel oleva laenusumma
jooksva tasu. Mis summa see on?
See on tasu Sinu eelmisest kuumaksest kuni lisaraha taotlemise toimingu kuupäevani. Või juhul
kui kasutusel oleva laenusumma puhul ei ole veel
tagasimakse tähtaegasid esinenud, siis selle sama laenusumma alguskuupäevast kuni lisaraha
taotlemise toiminguni. Näiteks, kui soovid oma
laenukontot täiendavalt kasutada 5 päeva pärast 2. tasutud kuumakset, on Sul toimingu käigus
vaja tasuda nende 5 päeva eest, mis on
möödunud eelmisest kuumaksest lisaraha taotlemise toiminguni.
-
Minu laenukontol on vaba jääksumma, aga ma ei saa esitada taotlust laenukonto
täiendavaks kasutamiseks. Miks?
Laenukonto täiendava kasutamise minimaalne summa on 50 €. Seega kui Sinu laenukonto vaba
jääksumma on väiksem kui 50 €, pole Sul
paraku võimalik uut taotlust esitada enne kui oled täielikult tasunud kasutusel oleva
laenusumma.
-
Kuidas mõjutavad kasutusel oleva laenu korrektsed tagasimaksed veel laenamiseks
võimaldatud vaba jääksummat minu laenukontol?
Sinu laenukonto vaba jääksumma taastub Sulle konto kasutamisega võimaldatud mahuni siis, kui
oled täielikult tasunud oma kehtivad kohustused.
Ehk et, kuniks tasud graafikujärgseid tagasimakseid, saad laenukontot täiendavalt kasutada
sellise vaba jääksumma ulatuses, mida näed täpsemalt
kui logid www.creditstar.ee lehel sisse oma kasutajakonto andmetega. Kui Sulle veel pole
võimaldatud laenukonto kasutamist maksimaalses ulatuses,
siis korrektse maksekäitumise ja kehtivate kohustuste täieliku tasumise korral suurendame Sinu
laenukonto kokkulepitud mahtu.
Tagasimaksetega seonduv
-
Kus ma näen andmeid kasutusel oleva laenusumma tagasimaksete teostamiseks?
Kasutusel oleva laenusumma tagasimakseid saad teostada saldoseisu ülevaate alusel, mille saadame
Sulle iga makse eel Sinu registreeritud e-posti
aadressile. Teise lahendusena saad maksta pangalingi vahendusel kohe otse www.creditstar.ee
lehelt. Leiad täpsema info, kui logid sisse oma
kasutajakonto andmetega. Et tagasimaksed jõuaksid kindlasti ja kiiresti meieni, märgi
maksekorraldusel ka õige viitenumber!
-
Kuidas saan kasutusel oleva laenusumma tähtaegasid pikendada?
Sul on oma kasutusel oleva laenusumma tähtaegasid võimalik pikendada 15 või 30 päeva võrra,
logides sisse www.creditstar.ee lehele oma kasutajakonto
andmetega. Toimingu korral pikeneb järgmise kuumakse tähtaeg ja sellega koos nihkuvad edasi ka
kõik järgmised kuumaksed ning laenu lõpptähtaeg.
Toimingu kinnitamiseks pead ära tasuma pikendamistasu.
-
Olen tagastanud laenusumma, mille võtsin laenukontolt kasutusele. Sain siiski
teatise, et olen võlgu. Miks nii?
Täname, et oled täitnud oma kohustused! Siiski võib meie andmebaasides tekkida võlgnevust
väljendav olek, kui oled makse sooritamisel teinud näiteks
vea viitenumbri sisestamisel. Või siis oled teinud tasumise hiljem kui oli Su maksetähtaeg.
Sellises olukorras jooksvate küsimuste korral võta
ühendust meie klienditeenindusega numbril 1715.
-
Mida teha, kui ma ei saa tagastada kasutusel olevat laenusummat?
Kui Sul ei ole võimalik tagastada oma kohustusi õigeaegselt, võta palun kindlasti ühendust meie
klienditeenindusega numbril 1715.
-
Soovin kasutusel oleva laenusumma tagasi maksta oma maksegraafikust kiiremini. Kas
see muudab minu jaoks midagi?
Jah – kui leiad, et saad summa algsest tähtajast kiiremini tagasi maksta, on tulemuseks ka
väiksem tasu. Meie teenuse puhul maksad laenutasu ainult
nende päevade eest, kui laenusumma on Sinu valduses. Lihtsalt kooskõlasta ennetähtaegse
tagasimakse soov meie klienditeenindusega.
Isikutuvastus
-
Mis on isikutuvastus ja milleks seda vaja läheb?
Lähtudes 26.10.2017 jõustunud „Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse” nõuetest, peavad
kõik esmakordse laenutaotluse vormistajad ennast digitaalselt, meie esinduses või nimistus esile toodud
ID-punktis identifitseerima.
-
Mis on ID-punktid?
ID-PUNKTID on Omniva (Eesti Post) kontorid ja Creditstar Estonia AS esindused, kus esmakordsed kliendid
saavad enda isikut tuvastada. Isikutuvastusankeedi allkirjastamine on kohustuslik, et esmakordne taotlus
vormistada. Kiiremaks ning mugavamaks isikutuvastamiseks soovitame kasutada digitaalset isikutuvastust,
kastuades Mobiil-ID, ID-kaardi või Smart-ID lahendust.
Turvalisus ja üldised detailid seoses Creditstari teenusega
-
Kuidas on kaitstud minu isikuandmed?
Klientide isikuandmete käitlemisel järgime alati kõiki seadusi ja kõige kõrgemaid turvalisuse
nõudeid. Selleks puhuks on meil kasutusel
maailmatasemel tehnoloogiad ja IT-lahendused. Vastavalt andmekaitse seaduses sätestatud nõuetele
ei väljasta Creditstar Estonia AS oma
klientide andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas ka sugulastele ja lähedastele.
-
Kas pettur saab ilma minu teadmata kasutada laenukontot?
Meie kliendid peavad läbima isikutuvastuse ning alles siis on võimalik kasutada laenukontot. Sel viisil
välistatakse võimalus, et varastatud või muul moel valede andmetega võetakse laenukontolt kasutusele
laenusumma, mille tagasimaksed pettuse ohvri kanda jääks. Kui varastatud või laenatud isikutunnistusega
ei avata pangakontot Eesti pankades, ei ole võimalik ka meie veebilehel laenukontot kasutada.
-
Kas Creditstari laenukonto kasutamine teeb hiljem pangast laenu võtmise keeruliseks või isegi võimatuks?
Panga laenutaotluse tagasilükkamise põhjuseks ei tohiks olla pangaväliste online krediiditoodete
kasutamine, sest tänaseks on seda tüüpi
krediiditooted muutunud üldlevinuks. Kui isikul pole finantsasutuste ees kohustusi, siis ei teki
ka laenutoodete taotlemisel probleeme.
Alati soovitame negatiivse vastuse korral küsida pangalt põhjuseid. Kui saad eitava vastuse ja
seal on viidatud Creditstari teenuste
kasutamisele, siis soovitame pöörduda meie klienditeeninduse poole. Väljastame omalt poolt otse
pangale info, mis peaks sobima pangast
võetava uue laenutaotluse rahuldamiseks.